+38 (099) 136 87 27
Наша адреса
м. Київ, вул. В'ячеслава Чорновола, 41
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Пт: з 10 до 18
  • Сб: з 10 до 16
  • (Замовлення на сайті через "Кошик" приймаються цілодобово)
E-mail
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Гарантія

До кожного виду побутової техніки, яку Ви купуєте в нашому магазині, належить гарантія. Термін гарантійного обслуговування вказується в гарантійному талоні, який визначається виробником (може становити від 2-ох тижнів до 10 років). Ремонту за гарантійним талоном не піддається техніка, якщо були порушені правила експлуатації:

  • Неправильне з'єднання або встановлення.
  • Порушено правила використання, зберігання чи транспортування виробу.
  • Пристрій зазнав ремонту, або були змінені заводські технічні та/або конструктивні налаштування.
  • Дій третіх осіб (або самого користувача).

Для того, щоб звернутися в сервісний центр за ремонтом, необхідно мати при собі: чек на купівлю, товар (у повній комплектації), гарантійний талон, документ державного зразка (паспорт, водійське посвідчення тощо).

Увага!

Перед використанням рекомендуємо ознайомитися з гарантійними зобов'язаннями та правилами, прописаними в гарантійному талоні.


Поширені питання:

  • Як здати товар у ремонт за гарантією?

    Щоб передати товар на гарантійне обслуговування, вам потрібно:

    1. Мати при собі чек, супровідну документація до товару (заповнений гарантійний талон) і сам товар.

    2. Віднести усе це до точки видачі замовлень, або відправити Новою Поштою (данні для відправки уточнюйте у менеджера)

    3. Віднести самостійно техніку у сервісний центр виробника

  • Які товари підлягають гарантійному обслуговуванню?

    Гарантійному ремонту підлягають товари:
    1. На які виробник встановив гарантійний строк.
    2. На яких немає пошкоджень, що могли стати причиною несправності.

  • Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

    Звертайтеся до за телефоном вказаному на сайті.

    Також можете звернутися до сервісного центру, зазначеного у супровідних документах до товару.

  • Коли гарантія не надається?

    1. Якщо гарантійний термін на товар закінчився або не не був передбачений виробником.

    2. Якщо сервісний центр або виробник надає документ, де визначено вину споживача у недоліку товару.