Повернення чи обмін товару здійснюється відповідно до чинного Закону України «Про Захист прав споживачів» протягом 14 днів з дня придбання.
Строки повернення і обміну:
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості:
Повернення товарів належної якості Протягом 14 днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови, що:
товар не було введено в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо.
товар повністю зберіг товарний вигляд;
товар укомплектований, збережено всі ярлики, плівки та заводське маркування.
Процедура повернення товару Належної якості:
зателефонуйте 38 (050) 605 81 02 або 38 (063) 622 38 41 та повідомте про намір повернути оплачений товар або надішліть електронний лист на пошту ujin.info@gmail.com з темою листа "Повернення або обмін товару"
Товар можете повернути на адресу: м.Київ, вул. Івана Виговсьгоко 13, або за допомогою компанії "Нова Пошта" (біль детальну інформацію стосовно процедури можна дізнатися у менеджера за телефонами вказаними на сайті.)
Повернення товарів неналежної якості
Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів із дня отримання.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
зателефонуйте +38 (050) 605 81 02 або 38 (063) 622 38 41 та повідомте про намір повернути оплачений товар або надішліть електронний лист на пошту ujin.info@gmail.com з темою листа "Повернення або обмін товару";
Товар можете повернути на адресу: м.Київ, вул. Івана Виговсьгоко 13, або за допомогою компанії "Нова Пошта" )номер телефону одержувача - +38 (068) 150 35 15
повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на вайбер +38 (050) 605 81 02 та
Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар.
Послуги перевізників та за переказ грошей відбуваються за рахунок Продавця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.